فراخوان ثبت ­نام شرکت­ های فناور در راستای رفع چالش­ های فناورانه بهبود بهره ­وری در عملیات حفاری

فراخوان ثبت ­نام شرکت­ های فناور در راستای رفع چالش­ های فناورانه بهبود بهره ­وری در عملیات حفاری

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند که رویداد گام معكوس بهبود بهره­‌وری در عملیات حفاری ذيل ستاد ويژه “تحول و افزايش توليد دانش‌بنيان” شرکت ملی نفت ایران، در روز سه­‌شنبه مورخ 6 تیرماه 1402 و در مرکز همایش‌های بين‌المللي پژوهشگاه صنعت نفت برگزار گردید. در این رویداد، پس از ارائه 10 چالش فناورانه­ صنعت حفاری توسط متخصصان شرکت­ ملی نفت ایران، متقاضیان و عرضه‌­کنندگان فناوری به شکل حضوری و برخط در قالب جلسات تجاری-تجاری(B2B) به بحث و تبادل‌نظر پرداختند. در همین راستا، ستاد ويژه “تحول و افزايش توليد دانش‌بنيان” شرکت ملی نفت ایران در نظر دارد به منظور رفع چالش­‌های مطرح ­شده در قالب رویداد، اقدام به شناسایی و انتخاب مجریان واجد شرایط از طریق فراخوان ‌نماید.

بدینوسیله از کلیه عرضه­‌كنندگان فناوري شامل شركت‌هاي فناور و دانش‌بنيان و سازنده تجهیزات صنعت نفت، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی (دارای مجوز فعالیت پژوهش و فناوری از مراکز قانونی ذیربط) و شركت‌هاي خدمات تخصصی، دعوت مي‌شود تا نسبت به تکمیل فرآیند ثبت­‌نام و انتخاب چالش مربوطه حداكثر تا تاريخ 1402/05/25 از طريق آدرس https://petropark.ir/drilling-form/ اقدام نمایند.

به اطلاع می­‌رساند که پس از ارزیابی اولیه­، اطلاعات و مستندات فنی مورد نیاز جهت تهیه و ارائه پیشنهاد فنی، در اختیار شرکت­‌های منتخب قرار خواهد گرفت. شركت ملي نفت ايران در ارزیابی متقاضیان و بررسی پیشنهادات دریافتی، مطابق با آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت نفت، از اختیار کامل برخوردار است.

لطفا در صورت ابهام در فرآیند ثبت نام با شماره 09308066301 تماس حاصل فرمایید.

لینک آپارات:

https://www.aparat.com/petro.park

question