امضای تفاهم نامه پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت با شرکت نفت خزر

امضای تفاهم نامه پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت با شرکت نفت خزر

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت و گاز در چهارمین روز از نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تفاهم‌نامه‌ای فیمابین پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت و شرکت نفت خزر امضا شد.
پیرو مذاکرات انجام شده در بین شرکت نفت خزر و پارک در روزهای گذشته، این دو در جهت گسترش همکاری‌ها تفاهم‌نامه‌ ای امضا کردند.
در آیین امضای این تفاهم‌نامه دکتر کفایتی، رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت گفت: موضوع این تفاهم‌نامه محیط زیست، موضوعات فناورانه و تکمیل زنجیره ارزش است. ایشان ابراز امیدواری کرد که امسال با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به صنعت نفت، این صنعت شکوفایی پیدا کند.
همچنین آقای مهندس کمالی، مدیرعامل شرکت نفت خزر نیز خاطرنشان کرد این تفاهم‌نامه‌ها اگر اجرایی شود بسیار خوب است و برای تحقق این موضوع شرکت نفت خزر یک مجری برای این تفاهم‌نامه درنظر گرفته است تا با همکاری با کارگروه تشکیل شده در پارک نفت، این تفاهم‌نامه عملیاتی شود.
ایشان افزود در سه حوزه کلی اکتشاف و توسعه، پژوهش و فناوری و سازه‌ها نیاز به کمک شرکت‌های فناور داریم که امیدواریم با این تفاهم‌نامه ورود شرکت‌های دانش‌بنیان برای رفع این نیازها تسریع و تسهیل شود.

question