پیام روابط عمومی پارک فناوری و نوآوری نفت در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

پیام روابط عمومی پارک فناوری و نوآوری نفت در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

روابط عمومی پارک نوآوری و فناوری نفت و گاز کشور سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت .

این پیام که همزمان با سی و سومین سالگرد رحلت این پیر فرزانه صادر شد بدین شرح است.
14 خرداد ؛ سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) آن امامی است که اسلام ناب محمدی را مجددا احیاء نمود و نظریه ولایت فقیه را که در لابلای برخی کتب دینی بود به عرصه زندگی مردم و حکومت آورد.
ایشان با شعار نه شرقی و نه غربی و مقابله با سلطه باطل ( آيه … ولن يجعل الله للكافرين علي المومنين سبيلا(1) ناظر بر اين مطلب است كه در سنّت الهي براي كفار هيچ تسلطي بر مومنين را قرار نداده است به پشتوانه مردم سلطنت دوهزار و پانصد ساله شاهنشاهی را به زباله دان تاریخ فرستاد و ایران و دنیا را دگرگون نمود.

مکتب امام خمینی(ره) را می توان برترین مکتب تاریخ معاصر دانست که همه مکاتب شرقی و غربی را به چالش کشاند و با نظریه ولایت فقیه زمام داری اسلامی را با ارمغان آورد.

شگفت آنكه امام خمينـى در يكـى از غزلياتـش كه چنـد سال قبل از رحلت سروده است اینگونه می نویسند:
سالها می گذرد حادثه ها می آیند
انتظار فرج از نیمه خرداد کشم.
خود را آماده دیدار حق می نماید.

روابط عمومی پارک نوآوری و فناوری نفت و گاز کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب و تسلیت رحلت ایشان به همه مردم شریف ایران و تمامی پیروان مکتب امام راحل و نیز تبریک سی و‌‌ سومین سالگرد رهبری مقام معظم رهبری دامت برکاته توفیق پیروی از فرزند صالح و خلف ایشان سید علی حسینی خامنه ای را از خداوند متعال خواستار است.

question