پیام روابط عمومی به مناسبت اولین سالگرد افتتاح رسمی پارک

پیام روابط عمومی به مناسبت اولین سالگرد افتتاح رسمی پارک

باسلام  و صلوات به روح پرفتوح و پاک بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی که در امتداد راه انبیاء الهی و امامان معصوم علیهم السلام  گام برداشت و همچنین درود می فرستیم به ارواح طیبه شهدای جنگ تحمیلی و مدافعین حرم که بر زمین افتادند تا ما نیافتیم و آرزوی طول عمر با برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی بنیانگذار مباحث عمیق دانش‌بنيان در کشور که همیشه با بیانات  گهر بارشان حامی علم و دانش  و فناوری و نوآوری  بوده اند. 

امروز 24 خردادماه  روز  افتتاح رسمي پارك نوآوري و فناوري نفت و گاز است. در يك سال گذشته، پارك فراز و نشيب هاي متعددي را  پشت سر گذاسته است كه هيچ يك از آنها پارك را ازعمل به وظايف و مسئوليت هاي خود محدود نكرده است. امسال نيز كه مزين به سال “توليد، دانش بنيان و اشتغال آفرين” شده يك فرصت طلايي در اختيار زيست بوم فناوري و نوآوري صنعت نفت و گاز کشور  قرار گرفته است تا در نخستين سال قرن جديد و در گام دوم انقلاب اسلامي حركت به سمت دانش بنيان شدن صنعت نفت و گاز و پتروسیمی و پالایش را شتاب بخشد و این مهم میسر نمی شود  مگر با همگرایی و عزم عمومی. 

 اینک که پارک نوآوری و فناوری نفت لحظات حساس و دوران راه اندازی خود را سپری می‌کند از كليه ي ذي ربطان، كارآفرينان، انديشمندان، اساتيد دانشگاهي، نخبگان و مديران بخش هاي دولتي و خصوصي دعوت مي نمايد تا با مشاركت و هم افزايي پارك را در تحقق ماموريت هاي خود ياري نمايند.

روابط عمومی پارک همچنین از زحمات و تلاش هاي خالصانه كليه ي همكاران پارك، حمايت هاي دلسوزانه مديران ارشد اركان مختلف وزارت نفت، بویژه مقام عالی وزارت جناب آقای مهندس اوجی و مدیر عامل محترم شرکت ملی نفت جناب آقای دکتر خجسته مهر و معاون محترم پژوهش و فناوری جناب دکتر زیدی فرد و سایر معاونین گرامی و همچنين برخی مديران شركت هاي دانش بنيان و فناور حامی پارک نهایت تشکر و قدردانی را به عمل می آورد.

درپایان لازم به ذکر است پارک فناوری و نوآوری ضمن تعهد به تمامي آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، تمامي تلاش‌های خود را جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری حفظه الله و دانش بنیان شدن صنعت نفت و بویژه تحقق شعار سال و اهداف دولت سيزدهم و رئیس جمهور محترم خواهد نمود.

و من الله التوفیق 

روابط‌عمومی پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز

question