روز شلوغ پاويون پارك نفت در بيست و هفتمين نمايشگاه بين‌المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي

روز شلوغ پاويون پارك نفت در بيست و هفتمين نمايشگاه بين‌المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي

در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی که در روز (27 اردیبهشت) برگزار گردید پاویون پارک نفت روز شلوغی را پشت سر گذاشت. در ابتدای روز مراسم افتتاحیه پاویون با حضور رئیس پارک به انجام رسید و در ادامه مصاحبه خبری رئیس، معاون و سایر همکاران پارک با اصحاب رسانه برنامه بعدی بود. امسال و در اولین روز پاویون شاهد مراجعات متعدد و متنوعی بود که در اکثر ساعات برگزاری جلسات در سطوح مختلف فی مابین شرکت های پارکی و مدیران صنعت و همچنین مدیران پارک و مدیرانی از بخش های مختلف صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در آن حضور داشتند. در اولین ساعات مدیر فنی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و هیات همراه ضمن حضور در پاویون پارک از نزدیک دیدار صمیمانه ای با مدیران پارک داشتند و بر رفع نیازها و چالش های فناورانه این شرکت نفت خیز تاکید گردید. همچنین مدیران مجتمع های صنایع پتروشیمی نیز با دکتر کفایتی جلسات جداگانه ای برگزار نمودند.

بعدازظهر همانروز پاویون پارک نفت مهمان معاون محترم وزیر نفت در مدیریت منابع انسانی بود. آقای علی مددی و هیات همراه بر لزوم حمایت از برنامه های پارک تاکید ورزید.

یکی از جلسات متفاوت پارک حضور یک شرکت روس در صنایع بالادستی نفت و گاز بود که با شرکت نسیم همراه بر سر انعقاد یک تفاهم نامه به توافق رسید. به نظر می رسد تاکید پارک بر استفاده از توان شرکت های عضو خانواده بزرگ خود، راهبرد اثربخشی است که در حسن انجام ماموریت های پارک نقش اساسی دارد. در کنار دیدارها، مصاحبه ها و بازتاب فعالیت های پارک در رسانه ها و بویژه صدا و سیما نکات مهم اولین روز نمایشگاه بود.

همچنین امضای سه جانبه یک شرکت ایرانی و یک شرکت روسی با پارک (در اختتامیه B2B شرکت های ایرانی و روسی) از اهم رویدادهای اولین روز نمایشگاه بود.

question