روابط عمومی پارک نفت روز ملی صنعت پتروشیمی را تبریک گفت.

روابط عمومی پارک نفت روز ملی صنعت پتروشیمی را تبریک گفت.

در پیامی که به مناسبت هشتم دی ماه روز ملی صنعت پتروشیمی صادر شد پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت این روز را به تمامی همکاران صنعت نفت علی الخصوص جهادگران عرصه صنعت پتروشیمی کشور تبریک گفت.

 

هشتم دی ماه که به روز ملی صنعت پتروشیمی نامگذاری شده فرصت مغتنمی است تا از تلاش خستگی ناپذیر و مشارکت تمامی کارکنان شریف و صدیق این مجموعه بزرگ صمیمانه تشکر و قدردانی نمائیم و یاد و خاطره شهیدان غرورآفرین ایران اسلامی و به ویژه شهدای سرافراز و گمنامی که در این ایام به میهن اسلامی باز گشتند را گرامی داریم.

 

شهدای بزرگ و سرافرازی که نزد خداوند متعال زنده هستند و روزی می خورند و با خون خود مسیر پرفراز و نشیب این انقلاب را جهت  ظهور منجی عالم بشریت  هموار نمودند و مجاهدت اقتصادی فرزندان برومند ایران اسلامی به خصوص رشد و توسعه صنعت پتروشیمی مرهون خون این شهیدان است.

در سالی که مزین  به تولید, دانش بنیان و اشتغال آفرین است فرزندان غیور ایران اسلامی با سرعت هرچه بیشتر در جهت خودکفایی صنعت پتروشیمی که یکی از ارکان اصلی صنعت نفت است ؛ در تکمیل زنجیره ارزش و حرکت موتور محرک توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور  گامهای موثری بردارند که در خور تقدیر و تحسین است و توانسته اند نقش بسزایی در تولید ناخالص ملی ایفا نمایند.

موج تحولات بوجود آمده صنعت پتروشیمی در انقلاب اسلامی علاوه بر کاهش خام فروشی، ایجاد ارزش افزوده مضاعف اقتصادی و ثروت آفرینی، اشتغال زایی پایداری را به وجود آورده و مصداق علمی و عملی تبلور”اقتصاد مقاومتی” مبتنی بر دانش بوده و می باشد.

حضور شرکتهای دانش بنیان در ارکان مختلف صنعت نفت به خصوص پتروشیمی  و توجه به کارکردهای مهم  مهندسان و متخصصان این مجموعه ها و استفاده از ظرفیت آنها به قطع یقین در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده  که حیاتی ذوباره در جان اقتصاد کشور دمید که موقعیت و مزیت های متعدد نسبی صنعت پتروشیمی، از جمله موقعیت جغرافیایی و ژئواستراتژیک، نیروی بالنده انسانی و زیر ساخت های مناسب همزمان با توسعه پژوهشی و فناوری در کشور و تقاضا برای خرید محصولات پتروشیمی ایران، فرصت های طلایی  برای شکوفایی و تحقق گام دوم انقلاب را فراهم می نماید که توسعه  این صنعت در منطقه و جهان را نوید می دهد.

 

روابط عمومی پارک فناوری و نوآوری نفت درآستانه شصت سالگی تأسیس شرکت ملی صنایع پتروشیمی این روز  را به تمامی کارکنان خدوم و تلاشگر پتروشیمی کشور تبریک عرض می نماید و امیدوار است این صنعت با تلاش و همکاری تمامی فعالان و تاثیر گذاران این صنعت  شاهد توسعه چشمگیر پتروشیمی در ابعاد ملی, منطقه ای و بین المللی باشد.

.

question