دیدار مدیر عامل شرکت نفت خزر و رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت

دیدار مدیر عامل شرکت نفت خزر و رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت

در سومین روز از برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی جناب آقای مهندس کمالی مدیرعامل شرکت نفت خزر با جناب آقای دکتر کفایتی رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار ابتدا آقای دکتر کفایتی با اشاره به توانایی های بسیار بالای آقای مهندس کمالی افزودند پارک هیچگونه محدودیتی برای همکاری با این شرکت ندارد.

ایشان در این دیدار تاکید کردند که شرکت ها باید روی زنجیره ارزش صنعت گاز مانند تولید آروماتیک ها تمرکز نمایند ایشان افزودند یک فرصت صادراتی بسیار خوب با کشور روسیه وجود دارد و این کشور حدود ۴۰۰ قلم کالای پتروشیمی را اعلام نیاز کرده است ست که با توجه به شرایط پیش آمده فرصت بسیار مناسبی برای شرکت های ایرانی است
.
دکتر کفایتی همچنین اشاره کردند که شرکت نفت خزر نیازهای فناورانه خود را به صورت مدون جمع آوری و به پارک اعلام نماید و پارک برای حل این مشکلات متعهد خواهد بود.

در این جلسه آقای مهندس کمالی با اشاره به توان مدیریتی بالای دکتر کفایتی افزودند میدان های گازی تحت بهره برداری شرکت نفت خزر ظرفیت بسیار بالایی داشته تا حدی که می‌تواند انرژی کل اروپا و یا کل کشور چین را تامین نماید.

ایشان تاکید کردند در روزهای آتی یک جلسه مشترک و به شکل تخصصی بین پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت و شرکت نفت خزر پیرامون راهها و ظرفیتهای تعامل دوطرفه برگزار خواهد شد.

در پایان طرفین اعلام کردند که قرار است هم‌نامه‌ای را حول موضوعات مطروحه منعقد کنند.

question