جذب نیرو در شرکت نفت آفتاب

جذب نیرو در شرکت نفت آفتاب

شركت پالایش نفت آفتاب در نظر دارد با استعانت از خداوند متعال و در راستای مسئولیت اجتماعی و با هدف کمک به ایجاد اشتغال پایدار و همچنین تامين نيروي انساني مورد نياز خود در واحدهاي مختلف عملياتي در استان هرمزگان – بندرعباس، تعداد 200 نفر از داوطلبان واجد شرايط و بومی استان هرمزگان را در مقطع و رشته-گرايش هاي مندرج در جدول ذيل از طريق برگزاري آزمون، مصاحبه و طی مراحل انتخابی از میان فارغ التحصیلان استان هرمزگان جذب نمايد.
جدول نیازمندی های نیروی انسانی پالایشگاه نفت آفتاب

رشته تحصیلیگرایشمقطع تحصیلیجنسیتتعداد
مهندسی مکانیکبدون گرایش، کلیه گرایشها به استثناء مهندسی پزشکی(بیومکانیک)، سیستم محرکه خودرو، سازه بدنه خودرو، مکاترونیک، طراحی سیستم های دینامیکی خودرو، خودرو، مکانیک خودروکارشناسی / کارشناسی ارشدمرد14
مهندسی برقبدون گرایش، کلیه گرایشها به استثناء مخابرات، مهندسی پزشکی(بیوالکترونیک)، مکاترونیک، راه آهن برقیکارشناسی / کارشناسی ارشدمرد20
مهندسی بازرسی فنی و مهندسی متالوژیبدون گرایش، کلیه گرایش‏هاکارشناسی / کارشناسی ارشدمرد2
مهندسی شیمیبدون گرایش، کلیه گرایشها به استثنا صنایع غذایی، محیط زیست، HSEکارشناسی / کارشناسی ارشدمرد108
مهندسی نفتبدون گرایش، کلیه گرایشهاکارشناسی / کارشناسی ارشدمرد
بهداشت حرفه ایبدون گرایش کلیه گرایش‏هاکارشناسی / کارشناسی ارشدمرد / زن1
مهندسی محیط زیست، مهندسی منابع طبیعی گرایش محیط زیست، مهندسی شیمی گرایش محیط زیستکارشناسی / کارشناسی ارشدمرد / زن2
مهندسی ایمنی، مهندسی HSE، مهندسی شیمی گرایش HSE—–کارشناسی / کارشناسی ارشدمرد6
کاردان ایمنی، کاردانی آتش نشانی، کاردانی بهداشت حرفه ای، کاردانی امداد و نجات شهریکاردانیمرد12
کاردانی مکانیککلیه گرایشهاکاردانیمرد6
مدیریتمنابع انسانی، صنعتی، دولتی، اجرایی، کارآفرینیکارشناسی / کارشناسی ارشدمرد / زن7
مهندسی صنایعبدون گرایشه، کلیه گرایش هاکارشناسی / کارشناسی ارشدمرد / زن6
مهندسی کامپیوتربدون گرایش، کلیه گرایشهاکارشناسی / کارشناسی ارشدمرد / زن3
علوم تغذیهبدون گرایش، کلیه گرایش هاکارشناسی / کارشناسی ارشدمرد / زن1
حسابداریبدون گرایش، کلیه گرایش هاکارشناسی / کارشناسی ارشدمرد / زن12


شرايط عمومي استخدام
1- تابعيت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران
2- اعتقاد به دين مبين اسلام يا يكي از اديان رسمي كشور (مصرح در قانون اساسي)
3- دارا بودن كارت پايان خدمت وظيفه عمومي و يا معافيت دائم از خدمت غیر پزشکی
4- عدم سوء پيشينه كيفري که موجب محرومیت اجتماعی شده باشد.
5- نداشتن تعهد خدمت در دستگاه ها، موسسات و شركت ها در زمان دعوت به كار
6- داشتن تندرستي و توانايي كامل جسمي و رواني و عدم اعتياد به دخانيات و مواد مخدر و روان گردان، طبق تایید پزشک معتمد شرکت
7- دارا بودن حداکثر 28 سال تمام (1373/01/01 به بعد) برای دارندگان مدرک کاردانی و کارشناسی و حداکثر 30 سال تمام (1371/01/01 به بعد) برای مدرک کارشناسی ارشد (توجه: حداکثر سن اعلام شده، برای تمامی مقاطع تحصیلی با احتساب خدمت نظام وظیفه است).
8- دارا بودن دانشنامه یا گواهینامه موقت فراغت از تحصیل مورد تایید وزار علوم، تحقیقات و فناوری برای کلیه متقاضیان مقاطع مختلف دانشگاهی، بدون ذکر کلمه ی معادل و ارزش استخدامی.
9- این آزمون مختص متقاضیان بومی استان هرمزگان است. بومی به فردی اطلاق می شود که دارای حداقل یکی از شرایط زیر باشد.
• محل تولد یا صدور شناسنامه متقاضی استان هرمزگان بوده و در حال حاضر در این استان سکونت داشته باشد.
• متقاضی مدرک دیپلم خود را از استان هرمزگان اخذ کرده و در حال حاضر در این استان سکونت داشته باشد.
• متقاضی ساکن استان هرمزگان بوده و حداقل 5 سال در استان سکونت داشته باشد.

1- مدارك مورد نياز جهت ثبت نام اينترنتي و مهلت ثبت نام
ثبت نام واجدين شرايط منحصراً از تاريخ 1401/03/28 لغايت 1401/04/16 با مراجعه به سايت شرکت پالایش نفت آفتاب به آدرس www.aftabor.comانجام مي پذيرد. ضمناً كليه اطلاع رساني هاي آتي از طريق همين سايت صورت خواهد گرفت.
مدارك مورد نياز جهت ثبت نام اينترنتي به شرح ذيل است:
1- ثبت و تكميل مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود در وب سايت مذكور به طور صحيح و دقيق و دريافت كد رهگيري پس از اتمام مراحل ثبت نام اينترنتي
2- متقاضي مي بايست يك قطعه عكس پرسنلي 4 × 3 خود را با حجم كمتر از 80 كيلو بايت اسكن نموده و فايل آن را از طريق سامانه ثبت نام اينترنتي ارسال نمايد.
3- واريز مبلغ 850000 ریال (هشتاد و پنج هزار تومان) به عنوان حق ثبت نام به صورت الکترونیکی به حساب دانشگاه هرمزگان

2- زمان توزيع كارت ورود به جلسه
كارت ورود به جلسه آزمون كتبي از روز یکشنبه مورخ 1401/04/26 لغايت سه شنبه مورخ 1401/04/28 از طريق سامانه اينترنتي سايت ثبت نام، قابل دريافت خواهد بود.

3- زمان و محل برگزاري آزمون:
تاريخ برگزاري آزمون هر داوطلب در یکی از روزهای چهارشنبه یا پنجشنبه مورخ 29 یا 30 تیرماه سال 1401 در شهر بندرعباس مي باشد. حوزه و تاريخ برگزاري آزمون در كارت ورود به جلسه داوطلبين قيد خواهد شد.

4- منابع آزمون:
آزمون تخصصی بصورت چهار گزینه ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ های نادرست انجام خواهد شد.

رشته تحصیلیمواد آزمون
مهندسی مکانیکمکانیک سیالات- مقاومت مصالح- انتقال حرارت- ترمودینامیک-استاتیک- دینامیک و ارتعاشات
مهندسی شیمی و نفتکنترل فرایند- انتقال جرم و عملیات واحد- طرح راکتورهای شیمیایی- ترمودینامیک- مکانیک سیالات-انتقال حرارت
مهندسی برقالکترونیک- بررسی سیستم‌های قدرت- کنترل سیستم‌های خطی- ابزار دقیق- ماشین های الکتریکی
مهندسی صنایعمبانی سازمان و مدیریت – کنترل پروژه – تحقیق در عملیات – آمار و احتمال – اقتصاد مهندسی – کنترل موجودی – کنترل تولید
مهندسی کامپیوترساختمان داده – طراحی الگوریتم – نظریه زبانها و ماشینها – مدارهای منطقی – معماری کامپیوتر – سیستم عامل – شبکه های کامپیوتری – پایگاه داده
مهندسی بازرسی فنی و متالورژیترمودینامیک و شیمی فیزیک – خواص فیزیکی – خواص مکانیکی – خوردگی و الکتروشیمی
مدیریتتئوری های مدیریت – مدیریت رفتار سازمانی – قانون کار و تامین اجتماعی – تحقیق در عملیات – اقصاد خرد و کلان – ریاضی و آمار– بازاریابی
مهندسی ایمنی و بهداشت حرفه ای و HSEعوامل فیزیکی و شیمیایی محیط کار- حریق و روشهای مبارزه با ان- اصول بهداشت محیط- دفع مواد زاید صنعتی- الودگی هوای محیط کار و کنترل آن- HSE
مهندسی محیط زیستآلودگی‌های محیط زیست- ارزیابی محیط زیست- آلودگی آب هوا و صوتی- بیماریهای حرفه ای و مخاطرات شغلی-اصول ایمنی و حفاظت محیط زیست- مدیریت ریسک
حسابداریحسابداری مالیاتی – حسابرسی – حسابداری صنعتی – اصول تنظیم و کنترل بودجه – مدیریت مالی – ریاضی و آمار
تغذیهتغذیه اساسی – تغذیه در دوران های مختلف زندگی – تغذیه اینترال و پرنترال – رژیم درمانی – فیزیولوژی – بیوشیمی
کاردانی مکانیکترمودینامیک – سیالات – انتقال حرارت – استاتیک – مقاومت مصالح
کاردانی ایمنی و آتش نشانی / کاردانی بهداشت حرفه ای / کاردانی امداد و نجات شهریسیستم‌های اعلان حریق- سیستم‌های اطفای حریق- اصول پیشگیری و علل بروز و گسترش حریق- آبرسانی در عملیات اطفای حریق- HSE- واکنش در مقابله با حریق و سوانح- کمک های اولیه


5- مراحل جذب
• از داوطلباني كه در آزمون كتبي حدنصاب لازم را احراز نموده باشند به ترتيب اولويت و تقدم امتياز جهت انجام مصاحبه تخصصي و عمومی دعوت به عمل خواهد آمد.
• متقاضیان رشته کاردان ایمنی، کاردانی آتش نشانی، کاردانی بهداشت حرفه ای، کاردانی امداد و نجات شهری، در صورت قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه، می بایست در آزمون عملی آمادگی جسمانی نیز شرکت نمایند. پذیرش نهایی در این رشته منوط به قبولی در آزمون عملی آمادگی جسمانی است.
• پس از طي مراحل جذب و معاينات طب صنعتي، پذيرفته شدگان نهايي جهت شركت در دوره هاي آموزشي علمي و عملي (دوره سه ماه آزمایشی) معرفي خواهند شد كه در صورت موفقيت در دوره هاي مذكور در اين مرحله اقدام لازم به منظور استخدام نهایی آنان توسط شركت پالایش نفت آفتاب صورت خواهد پذيرفت. بدين ترتيب قبل از مراحل پيش گفته همچنين پيش از طي نمودن موفقيت آميز دوره هاي آموزشي، شركت هيچ گونه تعهدي منجمله استخدام در قبال داوطلبان نخواهد داشت.


6- نكات قابل توجه
1- افرادي كه موفق به سپري نمودن آزمون و مصاحبه فني و عمومی و آزمايش هاي طب صنعتي مي شوند بايستي قبل از آغاز دوره هاي آموزشي تعهدات و تضامين لازمي كه از سوي شركت تعيين مي گردد را به شركت ارائه دهند.
2- منتخبيني كه در طول يا پس از طي دوره سه ماهه آزمایشی از عقد قرارداد استخدامي و آغاز كار خودداري نمايند كليه هزينه هاي مربوط به مراحل مورد اشاره، به تشخيص شركت از محل تضامين آنان برداشته خواهد شد.
3- تشخيص شركت در رد يا پذيرش داوطلبان در هر يك از مراحل اشاره شده و نهايتاً استخدام نافذ و قاطع بوده و داوطلبان حق هرگونه اعتراضي را از خود سلب و ساقط مي نمايند.
4- مزایایی که برای منتخبینی که وارد دوره آزمایشی می‏شوند در نظر گرفته شده به قرار زیر است:
• پرداخت حداقل حقوق وزارت کار طی دوره سه ماهه آزمایشی
• بیمه تامین اجتماعی
• سرویس ایاب و ذهاب از شهر بندرعباس
5- با توجه به این‏که جامعه هدف طرح بومیان استان هرمزگان می‏باشد، لذا شرکت هیچ‏گونه تعهدی در قبال اسکان منتخبین نخواهد داشت.

7- تذكرات مهم:
1- چنانچه در هر مرحله از استخدام مشخص شود اطلاعات و مدارك ارائه شده توسط داوطلب (به عمد یا به سهو) خلاف واقع و يا مغاير با شرايط اعلام شده در متن آگهي هاي استخدام اين شركت باشد مسئوليت آن برعهده داوطلب بوده و موضوع درخواست استخدام آنان حتي در صورتي كه حكم استخدامي هم صادر شده باشد، حكم مزبور لغو و بلااثر شده و حق هرگونه اعتراض از داوطلب سلب مي گردد. بنابراين لازم است اطلاعات داده شده منطبق با شرايط مندرج در اين آگهي باشد و از ارائه اطلاعات غير واقعي جداً خودداري نمايند.
2- ثبت نام فقط در رشته ها و گرايش هاي تحصيلي اعلام شده در جدول مجاز خواهد بود و داوطلبان می بایست با رشته، گرایش و مقطع تحصیلی ذکر شده در جدول نیازمندی ها در آزمون شرکت نمایند. بنابراين خواهشمند است از ثبت نام در رشته هاي تحصيلي مشابه یا مدارک تحصیلی بالاتر جداً خودداري نمايند.
3- ثبت نام نهایی منوط به تکمیل کلیه مراحل و دریافت کد رهگیری از سیستم می باشد. پس از تائید نهایی، اطلاعات قابل تغییر نبوده و امکان ثبت نام مجدد نیز وجود ندارد، لذا در تکمیل فرم درخواست در سامانه اینترنتی مذکور دقت لازم معمول گردد.
4- هر داوطلب تنها امکان یک بار ثبت نام و انتخاب فقط یک رشته شغلی را دارد. ضمناً ثبت نام به صورت ناقص یا به نحوی غیر از سامانه اینترنتی مورد قبول نمی باشد.
5- مجدداً تاكيد مي گردد كه استخدام صرفاً براساس آئين نامه و مقررات شركت مي باشد.
6- نتايج آزمون كتبي بصورت چند برابر ظرفيت اعلام خواهد شد. لذا كسب حدنصاب نمره لازم در آزمون كتبي هيچگونه حق استخدامي براي داوطلبان ايجاد نمي كند و انتخاب نهايي پذيرفته شدگان آزمون پس از طي مراحل مصاحبه تخصصي، معاينات طب صنعتي، گزينش عمومي و طي نمودن موفقيت آميز دوره هاي آموزش هاي عمومي و تخصصي و با رعايت اولويت هاي مقرر صورت مي پذيرد.
7- مدارك تحصيلي فارغ التحصيلان خارج از كشور می بایست به تاييد اداره كل دانش آموختگان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري رسيده باشد.
8- وجوه پرداختي به هيچ وجه مسترد نمي گردد.
9- در صورت قبولي در آزمون كتبي ارائه اصل و كپي مدارك الزامي است.
10- شركت پالایش نفت آفتاب هيچگونه تعهدي در قبال جذب نفرات ذخيره نخواهد داشت و فقط در صورت انصراف نفرات اصلي و نياز شركت، افراد ذخيره براساس اولويت امتيازات مكتسبه جايگزين خواهند شد.

question