بیانیه بسیج پارک علم و فناوری صنعت نفت به مناسبت جنایات رژیم منحوس اسراییل در غزه

بیانیه بسیج پارک علم و فناوری صنعت نفت به مناسبت جنایات رژیم منحوس اسراییل در غزه

رژیم غاصب، ددمنش و کودک کش اسرائیل بار دیگر صحنه‌هایی فاجعه آمیز، دردناک و تاسف‌بار را در مقابل دیدگان جهانیان به تصویر کشید. 

صحنه‌هایی که خارج از باور، تصور و تحمل فطرت انسان و وجدان‌های آزادگان جهان می باشد. نمونه آشکار آن، جنایت هولناک بمباران بیمارستان المعمدانی بود. 

بی شک این اقدامات ظالمانه کم نظیر، ان شاءالله سرنگونی هرچه سریع تر این ظالمان اشغالگر را در پی خواهد داشت. 

امروز که این جنایات وحشیانه صورت میگیرد لازم است همه آزادیخواهان جهان بویژه ملتهای مسلمان و بخصوص ملت شریف ایران، متحد و یکپارچه برای تحقق حقوق طبیعی ملتی ستم‌دیده که ده‌ها سال تحت ظلم و جور و زیر شکنجه غاصبان صهیونیست کودک‌کش و حامیان جلّادش (در راُس آنها آمریکا و انگلیس) اقدامات عملی تری را در حمایت مردم مظلوم غزه انجام دهند. 

همصدا با ملت بزرگ ایران و ملت‌های مسلمان و همه آزادگان  جهان، انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه و سبوعانه رژیم جعلی و خونخوار اسرائیل اعلام داشته و بار دیگر بیعت مستحکم خود را بر تبعیت محض از ولی امر مسلمین جهان تا نابودی این رژیم درنده‌خو و آزادسازی قدس شریف اعلام می‌داریم و از دستگاه دیپلماسی کشور می خواهیم اقدامات جدی تر و مؤثرتری را در قبال پایان دادن به جنایات این غده سرطانی انجام دهند. 

پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت همدردی خود را با خانواده شهدا و کشته‌شدگان در حملات رژیم منحوس اسرائیل به مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه به ویژه حادثه دلخراش بمباران بیمارستان، اعلام داشته و در کنار قهرمانان جبهه مقاومت در دفاع از مظلومان و خانواده‌های شهدای غزه و همدل و همصدا با ملت غیور ایران اسلامی و همه ملت‌های آزاده، امروز را اعلام عزا می‌ نمایبم و از خداوند سبحان نابودی هرچه سریعتر اسرائیل خییث را مسألت داریم. اللهم عجل لولیک الفرج

question