انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت و شرکت نفت و گاز اروندان

انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت و شرکت نفت و گاز اروندان

در دومین روز از برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تفاهم نامه همکاری فی مابین پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت و شرکت نفت و گاز اروندان منعقد گردید.
این تفاهم نامه با حضور آقای دکتر کفایتی رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت و آقای دکتر عذاری مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان در حوزه برگزاری رویداد های دانش بنیان جهت رفع نیازهای فناورانه این شرکت منعقد گردید.
پس از امضای این تفاهم نامه آقای دکتر عذاری اشاره کرد : که همواره شرکت های دانش بنیان از عدم حمایت شرکت های بزرگ صنعتی گله مند هستند با انعقاد این تفاهم نامه در صدد هستیم که از این شرکت ها حمایت همه جانبه به عمل آوریم.
همچنین آقای دکتر کفایتی در تشریح شرایط حوزه نوآوری در صنعت نفت خاطرنشان کرد که : در دوران خوبی قرار داریم و سال دانش بنیان سال شکوفایی اکوسیستم نوآورانه کشور است و پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت به عنوان متولی اصلی حوزه‌های نوآورانه و فناورانه در صنعت نفت عزم بلند خود را جهت ورود فناوری‌های بومی و نوآورانه به بدنه صنعت نفت و خودکفایی در این حوزه اعلام میدارد و برای رسیدن به این هدف این تفاهم نامه امضا شده است.

question