اطلاعیه شماره 8- جلسه آشنايي شركت‌هاي خدمات چاه با طرح احياي چاه ها

اطلاعیه شماره 8- جلسه آشنايي شركت‌هاي خدمات چاه با طرح احياي چاه ها

شركت ملي نفت ايران در ادامه‌ي برنامه‌ريزي‌ها و اقدامات انجام شده در سال گذشته، طرح پيشران “احياي چاه‌هاي غيرفعال و كم‌بازده نفتي” را به‌زودي از طريق پارك فناوري و نوآوري نفت و گاز به شركت‌هاي دانش‌بنيان و فناور واجد صلاحيت واگذار خواهد نمود تا كشور را از توانمندي‌‌ها و ظرفيت‌هاي فناورانه موجود براي افزايش توليد نفت بهره‌مند سازد.

در راستاي پيش‌برد مطلوب طرح مذكور،  پارك فناوري و نوآوري نفت و گاز در نظر دارد تا نشستي را مختص شركت‌هاي خدمات چاه براي ارائه جزييات طرح به ايشان برگزار نمايد تا ضمن هم‌انديشي، زمينه‌ي‌ استفاده از تجربيات ارزشمند اين شركت‌ها را در تعريف و اجراي آتي طرح مهيا سازد. بديهي است هم‌افزاييِ توانمندي‌ها و قرارگيري شركت‌هاي خدمات چاه در كنار شركت‌هاي دانش‌بنيان و فناور، ريسك‌هاي انجام اين طرح ملي را در اجراي ميداني كاهش داده و به موفقيت مجريان دانش‌بنيان و فناور كمك شاياني خواهد نمود.

 

پارك فناوري و نوآوري نفت و گاز، با اعلان اين خبر از كليه “شركت‌هاي خدمات چاه” دعوت به عمل مي‌­آورد تا در روز 4 شنبه مورخ 18 خرداد از ساعت 13:30 لغايت 17 در محل سالن همايش‌هاي كوشك وزارت نفت (خيابان شريعتي، بالاتر از پل صدر، خيابان ميرزاپور، خيابان فاطميه، پلاك 2) حضور به هم رسانند. 

 

 

به شرکت در نشست آشنایی با طرح احیای چاه ها
question