پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت، میزبان نمایندگان شرکت New Era روسیه

پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت، میزبان نمایندگان شرکت New Era روسیه

شرکت تولیدی فعال در حوزه تجهیزات برقی در حوزه های نفت، پالایشگاه و نیروگاه از شهر سن پترزبورگ روسیه، با دکتر کفایتی، رییس پارک نوآوری و فناوری صنعت در محل پاویون این پارک دیدار کردند.
در این بازدید و نشست که در روز شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ و در حاشیه برگزاری بییت و ششمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی انجام شد، جناب آقای مهندس قنبری، (سرپرست مدیریت پشتیبانی ساخت و تامین کالای شرکت ملی نفت ایران) نیز در این دیدار حضور داشت.
محصولات این شرکت در حوزه های تجهیزات توزیع و پخش برق و نیز تجهیزات ولتاژ پایین برای تامین برق نیروگاه ها، پالایشگاه ها و کشتی بوده است.

دکتر کفایتی در مورد امکان استفاده از این تجهیزات در صنعت نفت ایران مذاکره نموده و هیئت روسی ابراز امیدواری کردند که بتوانند به بازار نفت ایران ورود کنند و مجوزهای لازم را اخذ نمایند.
با توجه به هدف بازدید این هیات برای آشنایی با شرکت های حوزه نفتی ایران، رییس پارک در خصوص انتقال دانش فنی ابراز آمادگی نموده و هیئت روسی برای انتقال لیسانس و تولید در کشور ایران، اعلام علاقه مندی نمودند‌.
در این مذاکرات درخواست شد مستندات لازم برای راستی آزمایی در اختیار پارک قرار گیرد تا بتوان همکاری در زمینه انتقال تکنولوژی را به سرانجام رساند.

question