نشست به‌هم‌رسانی كسب‌ و كارهای اصلی مرتبط با طرح احيای چاه‌های غيرفعال و كم‌بازده نفتی

نشست به‌هم‌رسانی كسب‌ و كارهای اصلی مرتبط با طرح احيای چاه‌های غيرفعال و كم‌بازده نفتی

متعاقب برگزاري جلسات “نشست اول توجيهي” مورخ 24 اسفند 1400 با حضور شركت‌هاي دانش‌بنيان و فناور متقاضي طرح احيا، “نشست آشنايي با طرح” مورخ  18 خرداد با مدعوين شركت‌هاي خدمات چاه و “نشست تامين مالي طرح” ب مورخ 8 تير كه ابعاد كلي طرح با مشاركت بسياري از فعالان بازار سرمايه تشريح گرديد، پارك فناوري و نوآوري نفت و گاز در نظر دارد “نشست به‌هم‌رساني كسب‌و‌كارهاي اصلي طرح” را برگزار نمايد كه در آن كليه شركت‌هاي دانش‌بنيان و فناور به عنوان متقاضيان طرح، شركت‌هاي ارائه‌دهنده خدمات چاه به عنوان همكار فني و موسسات، نهادها و صندوق‌هاي مالي و سرمايه‌‌گذاري به عنوان تامين‌كننده سرمايه‌گذاري خطرپذير با يكديگر بيشتر آشنا شوند و در فضايي مناسب جهت مشاركت در اجراي طرح به مذاكره بپردازند تا بستر مناسبي براي تشكيل كنسرسيوم‌هايي از ذينفعان اصلي طرح فراهم شود. همچنين در اين نشست، جزييات ديگري نيز از ابعاد مختلف طرح به مدعوين ارائه خواهد شد.

نشست مذكور در روزهاي 3شنبه و 4شنبه مورخ 14 و 15 تير از ساعت 8:30 لغايت 16 در محل سالن همايش‌هاي كوشك وزارت نفت (خيابان شريعتي، بالاتر از پل صدر، خيابان ميرزاپور (سهيل)، خيابان فاطميه، روبروي مهر 2، پلاك 2 برگزار مي‌شود. اين نشست در 4 فصل طراحي شده است. برنامه نشست به اين شرح است كه ابتدا در هر نيم‌روز تعدادي از متقاضيان طرح به تشريح ابعاد مختلف فناوري پيشنهادي خود خواهند پرداخت و در اثناي اين رويداد، زمينه براي ديدارها و نشست‌هاي جداگانه‌اي بين متقاضيان، شركت‌هاي خدمات چاه و موسسات مالي برقرار است.

دعوت‌نامه‌هاي جداگانه‌اي براي 48 شركت‌ متقاضي، شركت‌هاي خدمات چاه و موسسات سرمايه‌اي ارسال شده است كه در ذيل همين خبر قابل مشاهده است. براي اعلام حضور هر يك از اين مجموعه‌ها، روش‌هاي مختلفي در نظر گرفته شده است. علاقمندان حضور در اين نشست مي‌توانند نسبت به تكميل و ارسال فرم ثبت‌نام از طريق پيوند petropark.ir/b2b در اسرع وقت اقدام نمايند.

جزييات برنامه‌‌هاي نشست متعاقباً از طريق تارگاه پارك به آدرس petropark.ir اعلام مي‌گردد.

question